BONO SOCIAL PARA A TARIFA ELÉCTRICA

Para protexer aos consumidores máis indefensos das continuas subidas da luz, o Ministerio de Enerxía creou no seu día un desconto especial que permite aforrar máis dun 20% na factura. Trátase do chamado Bono Social  que axuda a familias numerosas e fogares con poucos ingresos ao recortar a súa factura da luz e permitir que cheguen mellor a fin de mes. É doado solicitalo se se cumpren unha serie de requisitos.

1. Como pedir o Bono Social

Primeiro hai que cumprir tres condiciones:

  • Que quen pide o Bono Social sexa o titular do contrato da luz.
  • Que o Bono Social  se solicIte para a residencia habitual (non vale para residencias de verán ou temporais).
  • Que quen pide o Bono Social teña contratada a TUR.

A TUR (Tarifa de Último Recurso) é unha tarifa regulada polo Ministerio á que pode acollerse todo o que teña unha potencia de 10 kW ou inferior.

  • Se estás xa na TUR, o nome da empresa que asina as túas facturas é un dos que aparecen cos teléfonos no seguinte cadro.
  • Se non estás na TUR, tes que chamar a algunha das 5 compañías que a ofrecen. Existe a posibilidade de que o teu contrato teña un compromiso de permanencia en vigor, polo que terás que esperar a cumprilo ou pagar unha penalización. Unha vez na TUR non terás ningún compromiso de permanencia.

Estes son os teléfonos:

  • Endesa Enerxía XXI S.L.U: 800 760 333
  • Iberdrola Comercialización de Último Recurso S.A.U: 902 201 520
  • Gas Natural S.Ou.R., S.D.G., S.A.: 900 100 259
  • HC Naturgás Comercializadora Último Recurso S.A.: 900 907 000
  • E.ON Comercializadora de Último Recurso S.L.: 900 118 866

Para que che concedan o Bono Social tes que cumprir algún destes requisitos:

  • A túa potencia é inferior a 3 kW (a potencia contratada figura na túa factura). Neste caso nin sequera hai que solicitar o Bono Social e a compañía debería aplicarcho automáticamente.
  • Na casa vive unha familia numerosa da que formas parte.
  • Todos os membros da familia están en paro.
  • Estás xubilado, tes máis de 60 anos e percibes a pensión mínima.

2. Como conservar o Bono Social

As compañías eléctricas están obrigadas a revisar que todo o que ten o Bono Social cumpra os requisitos, pero veñen dándose casos de  retirarllo a algunhas familias numerosas sen dar explicacións.  A Comisión Nacional da Enerxía interveu para lembrarlle ás eléctricas que deben reactivar o Bono Social a estes clientes e recalcular as facturas que lles estiveron cobrando sen descontos.

Se tes o Bono Social, comproba que nas túas facturas  se manteñen os seus descontos e reclama á túa compañía se consideras que cho retiraron sen motivo. Dende  as oficinas da OMIC Culleredo podemos axudarte.  Lembra tamén que si perdiche o dereito a ter Bono Social estás obrigado a comunicalo. O castigo por non facelo é que recalculen as túas facturas cunha penalización do 10% sobre a tarifa TUR vixente.

tur

Estas entrada foi publicada en novas coas etiquetas , . Ligazón permanente.

Deixar un comentario